Personal training

Het Trainen met een Personal Trainer is de meest effectieve begeleiding die men zich kan wensen. Een Personal Trainer stelt een realistisch plan op met betrekking tot voeding, training, gedrag en lifestyle en zorgt altijd voor het juiste resultaat.

Door middel van uitgebreide analyse van het menselijk lichaam komt naar voren wat het fysieke probleem is. Het vet%, spiermassa, viscerale vet waarde zijn hier voorbeelden van. Ook komt er uit de meting naar voren hoe het gesteld is met uw bloedvaten en het hart long systeem en testen we uw kracht en conditie op verschillende manieren.

Werkwijze

Mijn werkwijze is persoonlijk en doelgericht. Het behalen van jouw persoonlijke doelstellingen is ons gezamenlijke doel. Ik geef je kennis omtrent de voeding en training principes omdat het van groot belang is dat jij als klant weet wat je moet eten en hoe je moet trainen, ook na onze samenwerking! front

Stap 1 Kennismaking.

Dit gesprek dient ter kennismaking. In dit gesprek kijken we naar jouw huidige situatie als het gaat om trainen, sport, voeding, werk, thuissituatie en gedrag. Daarna bespreken we de gewenste situatie en zal ik een persoonlijk advies geven. Daarnaast zal duidelijk worden hoe ik te werk ga met mijn klanten.

Stap 2 Test Training

Na het intake gesprek geef ik je de mogelijkheid om een test training te ondergaan (geheel kosteloos en geheel vrijblijvend). In deze training ga ik opzoek naar je houding en of techniek van bewegen, op welk niveau van trainen zit je, hoe staat het met je conditie en kracht? Hoe is je motoriek en hoe bewegen je spieren en gewichten met elkaar?  Aan de hand van de training kan ik zien waar jij staat met betrekking tot bewegen en stel ik een persoonlijk plan op.

Stap 3 Meten, testen en logboek

In stap 3 ga ik je meten en fysiek testen. Ik meet met de harpender huidplooimeter op 12 verschillende punten, doe ik een omvang meting en doe ik doe een electronische meting. Daarnaast meet ik de bloeddruk en hartslag en doen we een fysieke test. Ook krijgt je een voeding logboek welke je helemaal in gaat vullen voor minimaal 7 dagen (of zo lang als ik vind dat nodig is). Aan de hand van dit logboek en de test training stel ik een persoonlijk plan op omtrent voeding, training, rust en geef ik advies omtrent suppletie.

Stap 4 De start

In stap 4 gaan we samen de uitdaging aan. Je voeding plan is duidelijk, je weet exact wat je moet eten, hoeveel je moet eten en drinken, weet je de verhoudingen in macro nutriënten, weet je wat wel en niet mag en weet je wat je eventueel moet suplementeren. Ook is je eigen persoonlijke training plan ontwikkeld en weet je wat je moet doen in je training.

In de komende periode kan jij als klant 24/7 contact opnemen en zal je altijd binnen 24uur respons ontvangen.

 

[ mens sana, in corpore sano ]

 

Neem contact op